ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორი
Onyx Hotel Tbilisi
თარიღები:
24 აპრ - 22 მაი
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება
ქვეკატეგორიები:
ადმინისტრატორი (HoReCa)
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ხელფასი:
1100
ენები:
ინგლისური
აღწერა:
სასტუმრო
Onyx Hotel Tbilisi
აცხადებს ვაკანსიას
ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორის
პოზიციაზე.
სასურველი ცოდნა/უნარ-ჩვევები:
ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
სასურველია სასტუმროს მართვის პროგრამა Arealy-ში მუშაობის გამოცდილება
ინგლისური ენის ცოდნა
ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
ენერგიულობა, პოზიტიურობა, კომუნიკაბელურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
ძირითადი მოვალეობები:
სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმრების მიღება / განთავსება
სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
სასტუმროს მართვის პროგრამაში მუშაობა;
სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.
ჩვენ გთავაზობთ:
მეგობრულ გარემოს;
კარიერულ განვითარებას
სამუშაო გრაფიკი: 40 საათიანი სამუშო კვირა 5 სამუშაო დღე(დღის და ღამის ცვლები შერეულად), 2 დასვენების დღე
ანაზღაურება: 1100₾ (ხელზე ასაღები)
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე:
career@onyxtbilisi.com
გთხოვთ ელ. ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.
გისურვებთ წარმატებას!