გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი
თარიღები:
21 იან - 18 თებ
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
გაყიდვები 
ქვეკატეგორიები:
გაყიდვების მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ხელფასი:
400 +ბონუსი
ენები:
ინგლისური რუსული
განათლება:
ბაკალავრი
გამოცდილება:
გამოცდილების გარეშე
აღწერა:

კომპანია "ინტერლაბი" აცხადებს ვაკანსიას  გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე, გაყიდვების ან პროექტების მენეჯერის პოზიციაზე დაწინაურების პერსპექტივით.

განიხილება ყველა გამოგზავნილი რეზიუმე, მიუხედავად სამუშაო გამოცდილებისა. განსაკუთრებით ნიჭიერ და შრომისმოყვარე ახალგაზრდებს ეძლევა რეალური შესაძლებლობა დასაქმდნენ სტაბილურ კომპანიაში, ისევე როგორც მდგრადად განვითარებად დარგში.

ხელფასი: ფიქსირებული ხელზე ასაღები 400 ლარი + გაყიდვებიდან პროცენტი (კომპანია დაინტერესებულია დასაქმებულის საშუალო ხელფასი გამომუშავებით შეადგენდეს არანაკლებ 2000 ლარს).

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ინგლისური ენის გამართულად ცოდნა (წერა, კითხვა, საუბარი მინიმუმ კომუნიკაციისთვის საჭირო დონეზე);
  • რუსული ენის ცოდნა სასურველია;
  • კომპიუტერის საოფისე პროგრამები (Microsoft Office);
  • სამუშაო გამოცდილება სავალდებულო არ არის.
  • სასურველია სამედიცინო (ნებისმიერი მიმართულების) ან  ბიოლოგიური, საზოგადოებრივი ჯანდაცვის, ბიოსამედიცინო ინჟინერის, ქიმიის სპეციალობის განათლება, მაგრამ ამავე დროს განიხილება ნებისმიერი სპეციალობის რეზიუმე კადრის შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, ვინც შეიძლება დაინტერესდეს ლაბორატორიულ სფეროში დისტრიბუციის განმახორციელებლ კომპანიაში დასაქმებით.

 

პირადი თვისებები:

  • კომუნიკაბელურობა,
  • კოლეგიალურობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • პასუხისმგებლობა;
  • გამართული მეტყველების უნარი.
  • პერიოდულად დაძაბულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • პროდუქციის შესწავლა და ძირითადად B2B გაყიდვების პროცესის წარმართვა (ელ-ფოსტით, ტელეფონით ან საჭიროების მიხედვით პირადი ვიზიტით);
  • მსოფლიოს მასშტაბით მწარმოებელ და მომწოდებელ კომპანიებთან მოლაპარაკებების წარმოება ხელმძღვანელის მითითებების შესაბამისად, ასევე დამოუკიდებლად (ინგლისურ ენაზე);
  • სატენდერო წინადადების მომზადებაში მონაწილეობის მიღება;
  • და სხვა, რაც გაყიდვების გარშემო იქნება დაკავშირებული.

 

დამატებითი პირობები:

  • გამოსაცდელი ვადა - 2  ან 3 თვე. (ანაზღაურებადი).
  • ერთერთ უპირატესობად ჩაითვლება კომპანიის ოფისთან (რომელიც მდებარეობს დიდ დიღომში, გუდვილთან, იმედის კლინიკის მოპირდაპირე მხარეს) ახლოს ან მომიჯნავე რაიონებში ცხოვრება, რაც განპირობებულია ყოველდღიურად სამუშაო ადგილას დაგვიანების და შეფერხებით გამოცხადების მაქსიმალურად აღმოფხვრასთან.

 

სამუშაო დრო: 10-დან 18 სთ.-მდე (შაბათ-კვირას და ოფიციალურ უქმე დღეებში კომპანიაში არასამუშაო დღეებია).

 

ჩვენს შესახებ:

2005 წლიდან კომპანია ინტერლაბის გუნდი დაკავებულია ლაბორატორიების კომპლექსური მომარაგებით მთელი ქვეყნის მასშტაბით და წარმოადგენს ძირითადად მსოფლიოში ცნობილი ლაბორატორიული ტესტ–სისტემების, რეაგენტების და სახარჯი მასალების მწარმოებელი კომპანიების დისტრიბუტორს საქართველოში. თანამშრომლობს ქვეყნის წამყვან სამედიცინო ცენტრებთან, ასევე მრავალ პატარა და საშუალო დატვირთვის ლაბორატორიებთან.

დამატებითი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს ვებ-გვერდზე: www.interlab.ge  ასევე ფეისბუქის გვერდზე: www.facebook.com/InterLabGeorgia

დაინტერესებულმა პირებმა CV, რეზიუმე ან მოკლე ავტობიოგრაფია გამოაგზავნოთ მეილზე: info@interlab.ge  შერჩეულ კანდიდატებს კომპანიის წარმომადგენელი  დაუკავშირდება.

სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

წარმატებებს გისურვებთ!

მსგავსი განცხადებები
Sales Executive

მონოგრაფი


21 იან - 19 თებ

გაყიდვების  მენეჯერი ბათუმში

სასტუმრო სპუტნიკი


22 იან - 20 თებ

სასტუმროს გაყიდვების მენეჯერი

კახური ტრადიციული მეღვინეობა


13 თებ - 05 მარ