მიმღები - ადმინისტრატორი სტეფანწმინდაში
თარიღები:
26 აპრ - 20 მაის
მდებარეობა:
ყაზბეგი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
ადმინისტრატორი (HoReCa) მიმღები (Front Office)
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
რუსული ინგლისური
აღწერა:

სტეფანწმინდის ცენტრში ახალგახსნილი 20 ნომრიანი სასტუმრო „სტანცია ყაზბეგი“ აცხადებს ვაკანსიას მიმღები - ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
  • Booking-ზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
  • პრეზენტაბელურობა
  • მომხმარებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები (თავაზიანობა, ყურადღების გამოხატვა, სასიამოვნო საუბარი, სწორი გადამისამართება)
  • სხარტი, ლოგიკური აზროვნება;
  • დეტალებზე, შესრულების სისწრაფეზე ორიენტირება, კარგი მეხსიერება
  • ორგანიზებულობა, კოლეგიალურობა, საქმიანი და კონფიდენციალური სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი
  • გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
  • დეტალებისადმი ყურადღებიანი, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე
  • კომუნიკაბელურობა, არაკონფლიქტურობა
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის და გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი
  • სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

 

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მენეჯმენტის მიერ გაცემული დავალების ფარგლებში ამოცანების განხორციელება;
  • მომხმარებლების, რეგისტრაციის პროცედურების და ოთახის გამოყოფის პროცედურების განხორციელება;
  • სტუმრებისათვის ოთახების წინასწარი დაჯავშნა, მათი შეხედულებისამებრ და ბაზაში ასახვა კომპიუტერში ჩასვლისას;
  • სტუმრების მიერ შევსებული ყველა ინფორმაციის რეგისტრაცია კომპიუტერში;
  • ჩამომსვლელთა სია ყოველ დილით, ოთახების მზადყოფნის მონიტორინგი;
  • სტუმრების მიერ სასტუმროს დატოვებამდე გასაღების შემოწმება, ჩაბარება და სიაში შეტანა, ცარიელი ოთახის გასაღებების შემოწმება;
  • ოთახების რეზერვაციების მონიტორიმგი და მათი სამომავლო დაჯავშნის ხელშეწყობა;
  • სტუმრებისათვის სასტუმროს და მისი სერვისების შესახებ ინფორმირება (ოთახი, საკვები, ტელევიზია და ა.შ) და ამ სერვისების გაყიდვის მცდელობა;
  • ნაღდი და საკრედიტო ბარათებით ანგარიშსწორების სისწორის უზრუნველყოფა.
  • ყველა სტუმრის საჩივრებისა და პრობლემების გადაწყვეტა მაქსიმალურად სწრაფად და ორგანიზებულად;
  • შემოსავლების მართვა და ბელ-ბოის მომსახურების მონიტორინგი;
  • ყოველდღიური აუდიტი, რეპორტინგი (შემოსავლების მართვა).

 

პირობები:

  • ანაზღაურება: კანდიდატის კვალიფიკაციის და გასაუბრების შედეგების მიხედვით
  • გრაფიკი: ცვლაში შეთანხმებით
  • სამუშაო ადგილი: სტეფანწმინდა, (ყაზბეგი) ცენტრი

 

კვება, საცხოვრებლი, მეგობრული და სასიამოვნო სამუშაო გარემო უზრუნველყოფილი იქნება სასტუმროს მიერ.

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: hr.stancia@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

 

გისურვებთ წარმატებას!

მსგავსი განცხადებები
დღის და ღამის ცვლის ადმინისტრატორი

AIA HOTEL


22 აპრ - 21 მაის

Front Office Receptionist in Batumi

სასტუმრო შერატონ ბათუმი


29 აპრ - 28 მაის

Receptionist

Mercure Tbilisi Old Town


26 აპრ - 25 მაის

Receptionist

Hotel Europe


13 მაის - 11 ივნ

ადმინისტრატორი

Hotel River Side


07 მაის - 05 ივნ

ადმინისტრატორი

Hotel King David


04 მაის - 02 ივნ

ადმინისტრატორი ბათუმში

სასტუმრო პორტ ალტუს


06 მაის - 04 ივნ