სერვის მენეჯერი
თარიღები:
29 აპრ - 25 მაი
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
სერვისის მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ხელფასი:
1800
ენები:
ინგლისური რუსული
აღწერა:
პურობა-ლისი აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება: 1800 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები და პასუხისმგებლობა:
  • ობიექტის ყოველდღიური სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და კოორდინირება;
  • ობიექტზე მიმდინარე პროცესების მუდმივი მონიტორინგი;
  • სერვისის ტრენინგების ჩატარება;
  • გაყიდვების კონტოლი და ზრდის უზრუნველყოფა;
  • მომსახურების ხარისხის მუდმივი კონტროლი;
  • მჭიდრო კომუნიკაცია მომხმარებელთან, მიღებული შეფასებების განხილვა პერსონალთან შემდგომი რეკომენდაციების გაცემის მიზნით.
  • მჭიდრო კომუნიკაცია კომპანიის ხარისხის, შრომის უსაფრთხოებისა და სურსათის უვნებლობის დეპარტამენტთან, მათი მხრიდან მიღებული მითითებების/რეკომენდაციების შესრულების პროცესის დაგეგმვა, შესრულების მონიტორინგი;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომელბის ეფექტური და სწორი მართვა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სარესტორნე სფეროში (ქართული რესტორანი) მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • სერვის-მენეჯერად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია მომსახურების სტანდარტების მაღალ დონეზე ცოდნა.
  • გუნდის მართვის გამოცდილება.


დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე:puroba.lisi@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე:+995 577755507

მსგავსი განცხადებები
აუზებისა და სანაპირო ზოლის ოპერატორი

დრიმლენდ ოაზისი


10 მაი - 06 ივნ

მიქსოლოგი

Holiday Inn


02 მაი - 31 მაი

სამზარეულოს კოორდინატორი

HRRA


13 მაი - 19 მაი

სერვის მენეჯერი

პაბი დუბლინი


16 მაი - 13 ივნ

სერვის მენეჯერი

NBN ჯგუფი


10 მაი - 06 ივნ