01 დეკ - 06 დეკ
სტანდარტი
რესტორნის მენეჯერი
თბილისი, ავლაბარი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: recruitment13@hh.ge
ტელეფონი: +995577252467
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: სასტუმრო / რესტორანი / კვება
რესტორნის მენეჯმენტი, სამზარეულოს ოპერაციების მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა სერვისის მენეჯმენტი, ფილიალის მართვა, სამეურნეო პროცესების მენეჯმენტი გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, B2C გაყიდვები - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
სტუმართმოყვარეობა, რესტორნები, რეკრეაციული ობიექტები და მომსახურება სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები საკვები და სასმელები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სმენური გრაფიკი – დღის ცვლა
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):სასტუმრო / რესტორანი / კვება
რესტორნის მენეჯმენტი, სამზარეულოს ოპერაციების მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვასერვისის მენეჯმენტი, ფილიალის მართვა, სამეურნეო პროცესების მენეჯმენტი გაყიდვებიმომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, B2C გაყიდვები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი,საშუალო რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
HH Recruitment (www.HH.ge) ეძებს კანდიდატს რესტორნის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში, ერთ-ერთი კომპანიისთვის სტუმარ-მასპინძლობის სფეროდან.
ძირითადი მოვალეობები:
- რესტორნის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა და კონტროლი;
- სტუმრების კმაყოფილების და კეთილგანწყობის უზრუნველყოფა პოზიტიური გარემოს და საუკეთესო მომსახურების შეთავაზების ხარჯზე;
- მომხმარებელთან აქტიური კომუნიკაცია, მათი მოთხოვნების/სურვილების/საჩივრების დროულად და პროფესიონალურად მოგვარება;
- თანამშრომლების ცვლების დადგენა და კოორდინირება;
- თანამშრომლების მუშაობის შეფასება და მათი პროდუქტიულობის გაუმჯობესება;
- სანიტარული და ჰიგიენური ნორმების დაცვის კონტროლი;
- არსებული და ახალი თანამშრომლების დატრენინგება;
- შემოსავლებისა და ხარჯების რეპორტინგი;
- თანამშრომლების შერჩევის პროცესის დაორგანიზება და მართვა;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლებისთვის მითითების მიცემა, დავალებების გონივრულად გადანაწილება;
- მონიტორინგის მეშვეობით არსებულ მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე ზრუნვა სასიამოვნო გამოცდილების შექმნით და ახალი მომხმარებლების მოზიდვა
ძირითადი მოთხოვნები:
- სერვისის მენეჯერის/კაპიტნის, ობიექტის მენეჯერის, მიმტანის პოზიციაზე მუშაობის მინ. 2 წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების საშუალოდ ცოდნა;
- MS Office-თან მუშაობა
დამატებითი ინფორმაცია:
- სამედიცინო დაზღვევა
- 2/2 განრიგი (2 დღე მუშაობა, 2 დღე დასვენება)
- სამუშაო საათები: 11:00-23:00
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე: recruitment13@hh.ge
სასტუმრო / რესტორანი / კვება
რესტორნის მენეჯმენტი,
სამზარეულოს ოპერაციების მენეჯმენტი
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
სერვისის მენეჯმენტი,
ფილიალის მართვა,
სამეურნეო პროცესების მენეჯმენტი
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
B2C გაყიდვები
ნახვები
უნიკალური ნახვები
