Guest Relations Officer in Batumi
თარიღები:
12 თებ - 08 მარ
მდებარეობა:
ბათუმი
კატეგორიები:
ტურიზმი/სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
მიმღები (Front Office) სტუმრებთან ურთიერთობის მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
ინგლისური თურქული
განათლება:
ბაკალავრი
აღწერა:

Hotel WELMOND​ Guest Relations Officer

 

Responsibilities

  • Welcoming guests in a friendly and professional way
  • Addressing and escalating customer complaints
  • Providing information about facilities, programs and other services

 

Job brief

  • We are looking for a Guest Relations Officer to provide high-quality service to our hotel customers. You will address complaints and go the extra mile to make sure our guests are satisfied.
  • In this role, you should be an excellent communicator who can stay positive when facing difficult situations. You should also be reliable and customer-oriented, as you’ll serve as a primary point of contact for our customers.
  • Your goal will be to ensure our guests enjoy themselves and plan to come back to our facilities.

 

Responsibilities

  • Review arrival lists to welcome guests
  • Attend to special guests (e.g. VIPs) and answer their inquiries
  • Help prepare welcome folders with collateral (e.g. room service menus, area descriptions)
  • Provide information about amenities, area and venues and promote services
  • Anticipate guest needs and build rapport with customers
  • Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
  • Address customer complaints and escalate to  Manager when needed
  • Record information in the logbook daily
  • Ensure compliance with health and quality standards

 

Requirements

  • Proven experience as a Guest Relations Officer
  • Familiarity with hospitality industry standards
  • Proficiency in English and Turkish; knowledge of additional languages is a plus
  • Computer literacy
  • A customer-oriented and professional attitude
  • An outgoing personality
  • Outstanding communication abilities
  • Excellent organizational and time-management skills
  • Diploma or BSc/BA in Hospitality Management is preferred

 

Interested Candidates Please Send Your CV on E-mail: ekrem.cakir@leograndhotel.com

მსგავსი განცხადებები
Front Office Receptionist in Gudauri

Hotel Alpina


11 თებ - 12 მარ

Front Office Receptionist in Gudauri

Hotel Alpina


21 იან - 19 თებ

OTS Operator

Radisson Blu Iveria Hotel


15 თებ - 10 მარ

Receptionist

Ibis Styles Tbilisi Center


04 თებ - 05 მარ

ადმინისტრატორ-რეცეფციონისტი გუდაურში

სასტუმრო თრუსო


07 თებ - 06 მარ

მიმტანი/ჰოსტესი/ დამლაგებელი წყალტუბოში და ქუთაისში

ვიოლინო


07 თებ - 08 მარ

მიმღების თანამშრომელი თელავში

Holiday Inn Telavi


11 თებ - 11 მარ