Guest Relations Officer in Batumi
თარიღები:
07 აპრ - 01 მაის
მდებარეობა:
ბათუმი
კატეგორიები:
ტურიზმი/სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
მიმღები (Front Office) სტუმრებთან ურთიერთობის მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
ინგლისური თურქული
განათლება:
ბაკალავრი
აღწერა:

Hotel WELMOND​ Guest Relations Officer

 

Responsibilities

  • Welcoming guests in a friendly and professional way
  • Addressing and escalating customer complaints
  • Providing information about facilities, programs and other services

 

Job brief

  • We are looking for a Guest Relations Officer to provide high-quality service to our hotel customers. You will address complaints and go the extra mile to make sure our guests are satisfied.
  • In this role, you should be an excellent communicator who can stay positive when facing difficult situations. You should also be reliable and customer-oriented, as you’ll serve as a primary point of contact for our customers.
  • Your goal will be to ensure our guests enjoy themselves and plan to come back to our facilities.

 

Responsibilities

  • Review arrival lists to welcome guests
  • Attend to special guests (e.g. VIPs) and answer their inquiries
  • Help prepare welcome folders with collateral (e.g. room service menus, area descriptions)
  • Provide information about amenities, area and venues and promote services
  • Anticipate guest needs and build rapport with customers
  • Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
  • Address customer complaints and escalate to  Manager when needed
  • Record information in the logbook daily
  • Ensure compliance with health and quality standards

 

Requirements

  • Proven experience as a Guest Relations Officer
  • Familiarity with hospitality industry standards
  • Proficiency in English and Turkish; knowledge of additional languages is a plus
  • Computer literacy
  • A customer-oriented and professional attitude
  • An outgoing personality
  • Outstanding communication abilities
  • Excellent organizational and time-management skills
  • Diploma or BSc/BA in Hospitality Management is preferred

 

Interested Candidates Please Send Your English CV on E-mail: ekrem.cakir@leograndhotel.com

მსგავსი განცხადებები
Receptionist

Mercure Tbilisi Old Town


03 აპრ - 02 მაის

Receptionist

Rustaveli Palace


15 აპრ - 14 მაის

ადმინისტრატორი

სასტუმრო დიპლომატი


05 აპრ - 04 მაის

დღის ცვლის რეგისტრატორი

სასტუმრო KMM


11 აპრ - 10 მაის

მთავარი ადმინისტრატორი

სასტუმრო დიპლომატი


05 აპრ - 04 მაის

მიმღები ყაზბეგში

სასტუმრო პორტა კავკასია


04 აპრ - 03 მაის

მიმღების თანამშრომელი

Silver39


05 აპრ - 30 აპრ