ფრონე

კომპანიასა და საზოგადოებას შორის ორმხრივი ურთიერთობების დამყარება,

 ინტერესების გამოვლენა და ურთიერთობების აგება.

მოლაპარაკების წარმოება, გაარკვიოს, განსაზღვროს, პროგნოზირება გააკეთოს და დააკმაყოფილოს მომხმარებლის მოთხოვნები.

სამიზნე სეგმენტის ინტერესების, მოთხოვნებისა და პრიორიტეტების გამოკვლევა.

ეფექტური კომუნიკაციის შექმნა გარე სამყაროსთან.

მომხმარებლებთა მოთხოვნების შესაბამისობაში მოყვანა.

მყიდველისადმი საქონლისა და მომსახურების შესახებ სპეციალური შეტყობინების საშუალებები, დაარწმუნო ისინი, გააკეთონ შენაძენი.

პიარსაკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება მარკეტინგულ საქმიანობაში.

 

 

შპს "ფრონე" კომპანია არის მრავალ მხრივი საქმიანობის, იგი მოიცავს ისეთ სფეროებს როგორიცაა შოუბიზნესი, ახალი ტექნოლოგიები.

კომპანია ახორციელებს ექსპორტ-იმპორტს, აგრეთვე სამეცნიერო სიახლეებისა და ხელოვნების ნაწარმოებების პოლულარიზაციას. 

კომპანია ასევე ახორციელებს ახალი ტექნოლოგიების დანერგვას (3D და სხვა.).