ბრენდნიუსი

ეს შენი პროფილია

საზოგადოებასთან ურთიერთობის სააგენტო "პროფილი" დაარსდა 2003 წლის 17 იანვარს. სააგენტოს დამფუძნებლები არიან მანანა გეგიძე და ელგუჯა მარღია. მათი მრავალწლიანი ჯურნალისტური გამოცდილების შედეგია ქართული სინამდვილესთვის ახალ სფეროში მოღვაწეობა და "პროფილის" წარმატებები.

საზოგადოებასთან ურთიერთობის სააგენტო "პროფილი" არის ლიდერი კომპანია ქართულ PR ბაზარზე.

"პროფილის" წარნატებებზე მეტყველებს მისი ყოველდღიური განვითარება, მრავალ ცნობილ ბრენდთან და პარტნიორთან ზანგრძლივი ურთიერთობა, თვალსაჩინო შედეგები და ისეთი ინოვაციური პროექტები როგორიცაა:

  • "ქართული ბრენდის დღე"
  • საინფორმაციო ანალიტიკური პორტალი "ქართული ბრენდის დღე"
  • "საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამაგიდო ენციკლოპედია"
  • "PR დღეები"
  • ქართული ბიზნესის ანთოლოგია"
  • "ბრენდვაინი"

რაც მეტი იცი, უფრო მეტს აღწევ; სწრაფი დახარისხიანი მომსახურება, - ეს არის "პროფილის" კრედო და სამოქმედო სტრატეგია.

  • ე-ენერგიულობა და მოქმედება
  • ს-წრაფი და ხარისხიანი მომსახურება
  • შ-ემოქმედებითი მიდგომა და ეთიკურობა
  • ე-რთგულება და კონფიდენციალობა
  • ნ-იჭიერება და ინტელექტი
  • ი-ნდივიდუალობა და გუნდურობა
  • პ-როფესიონალური უნარ-ჩვევენი
  • რ-ეალური ხედვა და მოტივაცია
  • ო-ბიექტურობა და სოციალური პასუხისმგებლობა
  • ფ-ინანსური დამოუკიდებლობა და ქველმოქმედება
  • ი-მიჯსა და რეპუტაციაზე ორიენტირება
  • ლ-ოიალობა და პრინციპულობა
  • ი-ნოვაციურობა და განვითარება
  • ა-კადემირობა და განათლება.

პროფილის სერვისები

ჩვენ ვამაყობთ განვლილი გზით და ვცდილობთ უკეთესი გავხადოთ ჩვენი კლიენტების მომავალი.

ჩვენი სერვისები:

  • კრიზისული სიტუაციების მართვა
  • მასმედიასთან კონტაქტის ორგანიზება
  • ინფორმაციაზე მუშაობა
  • პოლიტიკური PR
  • ბრენდინგი
  • ექსკლუზიური იდეების ბანკის შექმნა
  • საჯარო გამოსვლების მომზადება და სპიჩრაითინგი
  • სპეციალური PR ღონისძიებები და აქციები საქონლის განვითარებასა და მომსახურებაზე (promotion)
  • საგანმანათლებლო საქმიანობა
  • შიდაკორპორატიული მოღვაწეობა
  • მარკეტინგული და საზოგადოებრივი აზრის კვლევების ორგანიზება
  • საარქივო, სატეკევიზიო საგამომცემლო და დიზაინერული სამუშაოები
  • სპონსორინგი და ფანდრაიზინგი
  • PR კვლევები