ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორი
თარიღები:
24 აპრ - 22 მაი
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
ადმინისტრატორი (HoReCa)
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ხელფასი:
1100
ენები:
ინგლისური
აღწერა:
სასტუმრო  Onyx Hotel Tbilisi აცხადებს ვაკანსიას  ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორის პოზიციაზე. 
 
სასურველი ცოდნა/უნარ-ჩვევები: 
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება 
  • სასურველია სასტუმროს მართვის პროგრამა Arealy-ში მუშაობის გამოცდილება 
  • ინგლისური ენის ცოდნა 
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი 
  • ენერგიულობა, პოზიტიურობა, კომუნიკაბელურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა 
 
ძირითადი მოვალეობები: 
  • სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმრების მიღება / განთავსება 
  • სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ; 
  • შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა; 
  • სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება; 
  • სასტუმროს მართვის პროგრამაში მუშაობა; 
  • სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება. 
 
ჩვენ გთავაზობთ: 
  • მეგობრულ გარემოს; 
  • კარიერულ განვითარებას 
  • სამუშაო გრაფიკი: 40 საათიანი სამუშო კვირა  5 სამუშაო დღე(დღის და ღამის ცვლები შერეულად), 2 დასვენების დღე 
  • ანაზღაურება: 1100₾ (ხელზე ასაღები)  
 
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე: career@onyxtbilisi.com გთხოვთ ელ. ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება. 
 
გისურვებთ წარმატებას! 
მსგავსი განცხადებები
Front Desk რეცეფციონისტი

Hotel Qarvasla


01 მაი - 30 მაი

ადმინისტრატორი

ინნდიგო ქუთაისი


26 აპრ - 25 მაი

ადმინისტრატორი

ელისიუმი


23 აპრ - 22 მაი

ადმინისტრატორი

სასტუმროების ქსელი


26 აპრ - 25 მაი

ადმინისტრატორი

Shangrila Luxury Spa


17 აპრ - 14 მაი